Skit rent ut sagt...

Ja de var ingen vacker syn som väntade mej imorse när jag klev upp och kom ut i hallen...
Charlie hade fått nån sorts magsjuka.. De började redan igår kväll. Han vart orolig och flåsade, så vi gick ut och de va inte en sekund försent. De fullkomligt sprutade ur honom. De lugnade sej och jag trodde allt var bra och gick och la mej och somnade. Så imorse då var de en massa "lösa" högar på golvet i hallen.
Han fick följa med och sitta i bilen idag när jag har jobbat. Då har jag kunnat passa honom mer och gått ut med han ganska ofta. Man kan ju tyvärr inte "VAD"a. De första gångerna var de som en fontän. Men ju längre in på dan vi kom så lugnade de ner sej. Och nu (peppar peppar) verkar de va bra. Han fick lite ris och lite meriekex nu och äta bara. Vågar inte ge han nå mer idag.

Han var helt slut när vi kom hem så han har mest legat och sovit. Men Jag var tvungen att få in honom i duschen idag för imorrn kväll kan jag inte och på fredag är de för nära utställningen. Duschen gick iaf bra, jag var nog lika blöt och hårig som han när de var klart. Men nu är de gjort för denna gången =)

Nu ska vi bara softa resten av kvällen innan John Blund tittar in.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Åhh, tack! Ja de är heeelt underbara! Man blir till och med lite vemodig när man tänker på att man inte kommer ha dem mer, även om de kan vara riktiga "pain-in-the-ass" också ibland hahahaha



Nä men stackars Charlie....lilla gubben.... :( Det kan inte vara lätt när man är vovve och mår dåligt, fy... hoppas han blir bättre nu!

Hoppas det går bra för er på utställningen! Kram!

2010-06-10 @ 14:29:36
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback