Sandäj

Jaha idag känns de som höst. Kallt, regnar och blåser.

Jag och Sofie har vart en sväng till Mora på ÖoB och Dollar och avslutade på Mc. Hittade lite smått och gott.

Igår på dan åkte jag till Gulleråsen och var där i några timmar.
Sen vid 21 tiden fick jag sån lust att gå ut så jag hoppade in i duschen och gjorde mej iordning och hade tänkt knalla ner på bowlingen själv. Men fick tag i en tjej som jobbat hos oss som vikarie så var de problemet löst. Hade otroligt skoj och de brukar ju kunna bli de när de är oplanerat.

Kom hem runt 3 tiden, hade så ont i fötterna så jag gick barfota hem. Käkade lite sen fick jag ett rýck, klädde på mej och tog cykeln upp till stallet och släppte ut Ari. hemma runt halv 5 och somnade gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback