Måndag 5 Juli

Vart fasen har mitt inlägg från i lördas tatt vägen????

Ja ja hur som så har jag SEMESTER i 4 veckor nu, fett najs =)

Har haft besök i heljen, men han har åkt hem nu. Känns lite tomt. På fredan så var vi och bowlade med Fi och M, tog nån öl till de.
På lördagen var de super varmt och fint väder så vi solade lite och på kvällen tog vi några kalla. Sen gick vi ner på Big Street och satte oss, och drack lite. Jag tog 2 st Bikini Sling :P
Var ju både Big Lake Run och Volvoträffen här i lördas men brydde mej faktsikt inte om de. På kvällen såg vi ju en massa av dom äldre bilarna.

Igår var de lite sämre väder, regn och mulet, då tog vi de bara lugnt. Och på kvällen hade vi film kväll.

Ikväll är de Bygdetrav här, så jag ska upp och ha lite provstarter bakom bilen innan själva travet drar igång.


Kommentarer
Postat av: dorran

många av mina inlägg försvann förut oxå:(....konstigt det där!!!! kaffe nån dag???

2010-07-05 @ 16:30:03
URL: http://annicass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback