efter midnatt

Hmm här sitter jag lite halvens salongsberusad ;)

Jag och Fi har vart i Blnge och shoppat tidigare idag (eller igår)
Var framme strax innan halv 1 och hemma igen runt 18:30.
Hittade ett par nya skor och en topp. Och natirligtvis lite käk på Mc.

Har vart till mammsen på kvällen och lappat och lagat mina jeans, hittar fan inga nya som passar i smak eller på mej :O antingen är de stuprör eller baggy (eller hur de nu stavas) inga jeans i min smak alltså. Men jag är kanon nöjd över min nya skor som jag längtar efter och få använda snart.

Nu på kvällen så cyklade jag hem till Sofie, tog ett glas vitt innan vi cyklade ner till Sjövillan där de var en trubadur (Biffen i Pumpbolaget) skulle ta en, möjligtvis två öl, men de slutade i fyra, varav två vart vi bjudna på. Var iaf trevligt. När vi cyklade hem började de och regna lite. Ska visst bli fint väder imorrn igen. återstår att se. isf ska de solas =)

Strax dax för sängen och Ari sover ute inatt igen..



Mina nya skor :P


Kommentarer
Postat av: Elli

Snygga skor ! :D

2010-07-09 @ 01:03:38
URL: http://norsisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback