satan i gatan

Hmmm typiskt värre alltså. Igår morse small de till i ryggen, Är väll nå ryggskottsliknande jag åkt på. Ringde till Rättvikshälsan, dit jag gått förut. Fick en tid till idag, men som tur var hade mamma en tid där igår så jag fick ta hennes tid men ska även dit idag igen. Fick akupunktur då och få se om de blir samma idag eller och ev skulle hon knäcka till ryggen oxå.
Så de vart inte mkt gjort som jag tänkt mej dessa lediga dagar..  Tvätta lyckades jag iaf göra. Men de blir ingen körning av Ari, synd nog. Imorrn är de jobb igen som väntar. Men blir snart lite ledig igen, har tatt se,mester på lördan för då ska jag och Charlie till Blnge på utställning, sen har jag lediga dagar sönda och måndag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback