Mm najs and hot

Eller inte, de är -25 grader här idag =( trodde inte vi skulle få tebax denna kyla nå mer denna vinter, men ack va jag bedrog mej!

Klev upp 05.30, rastade Charlie sen åkte jag till stallet, tälsade på Ari med 3 täcken och han fick en massa hö. Mockade och gjorde allt klart. Nu har jag ätit frulle och druckit kaffe, brett mackor och gjort en termos med kaffe att ta med till Blänge. Har tänkt och åka i 08.30 tiden stanna till i Insjön plocka upp Annica sen åker vi vidare mot vårt mål.
Hade helst vela lagt mej igen och dragit täcket över huvet och bara stannat inne en sån här kall och hemsk dag, men men nu satsar vi på en utställning igen!


Kommentarer
Postat av: sara

shit vad kallt. vi har -15 hos mig. :(

2010-01-30 @ 08:40:12
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback