Torsdaan

Wohooo bara en dag kvar sen ledig =)

Trött som ett as. Hade tyvärr svårt o sova inatt oxå, så de ska bli riktigt intressant och se hur de ska gå inatt.

Ringde och kollade om min säng idag. Den har kommit till Mora nu, och han som skulle köra ut den hade lite andra ställen och köra ut möbler till och när de passa han passade de inte mej, men på onsdag nästa vecka. Då är jag ledig och då passade de honom, så då har jag dan på mej att ta bort den gamla och städa upp lite, för de kommer ligga mycket dammråttor där den stått... Jisses va gött de ska bli me en ny bed ;)

Imorgon efter jobbet ska jag hjälpa Fi in med hästarna på banan sen blir de och stressa hem, slänga i sej nå att äta för att dra upp till mitt stall, göra iordning Ari för en timmes lektion i körhuset.. Så på lördag kommer jag antagligen ha träningsvärk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback