Nu har helvetet brakat lös igen...

Ja som jag misstänkte tidigare i veckan, eftersom de vart så lugnt i stallet. Att dom funderat ut nå nytt, och mycket riktigt. Nu på kvällen när jag kom dit, så var vissa av mina saker flyttade igen och de satt en stor lapp på min boxdörr. Jag tog bort lappen, lade tebax sakerna och tog in Ari. Då dyker dom upp. Förmodligen har dom väntat ut mej och passat när jag skulle komma dit. Fick höra att jag inte ska bre ut mej, att jag ska hålla mej på min kant och att jag ska sluta jävlas och vara så envis..  Jag svarade givetvis med att de är dom som börjar jävlas med mej jämt. Men de nekade han till. Då tog han mina saker igen och la dom på ett annat ställe och jag lade tebax dom åter igen. Få se imorrn om dom har flyttat på dom igen. Snart brinner jag av jag vet inte snart vad jag ska ta mej till?!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Tala om för dem att du tänker anmäla dem om de inte slutar. Med tanke på historiken kanske det kan "ta" lite. Du kanske ska tala om att du vet att de är kända av polisen sen tidigare. I det här fallet är det nog hårt mot hårt som gäller. Och ta det med stallägaren! Stackare....

2010-02-14 @ 23:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback