Nä nu får de fan vara nog!!

Jag orkar snart inte mer.. Dom där jävla människorna i stallet. Nu har dom börjat och jävlats igen och idag var jag in på Polis stationen för jag tänkte göra en anmälan på dom. Men de skulle rubriceras som nåt som kommer att leda till Åtal,och jag vill inte sitta i en rättsal med dom. Därför sa jag att jag skulle fundera på saken och se om dom gör nå mer.

Har kört Ari idag och nyss har jag fått han skodd oxå, så nu slipper vi halka runt, fast de har ju gått över förväntan bra ändå och vart barfota.

Ska ta en kopp kaffe nu, sen blir de en dusch. Imorrn är de jobb igen som väntar.


Kommentarer
Postat av: Linda

Men fy faaan vad jobbigt, vad har dom för problem?



Kram

2010-02-09 @ 21:05:23
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Men shit alltså. Snacka om att aldrig ge sig. De verkar ju ha varit så där i Malung med...puckon. Jag tycker fan att du ska anmäla dem om det är så att de trakasserar dig... Herregud...går det riktigt långt så kanske du eller Ari kommer till skada och det är ju verkligen att dra saker till sin spets... :-(

2010-02-10 @ 13:04:58
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback