God morgon.. eller god förmiddag kanske de heter?!

Vaknade runt 10 av att Charlie väckte mej. Han började nosa och sniffa på mej. Mysigt uppvaknande,  antar att han inte tyckte jag skulle sova nå mer.. Men jag hade gärna sovit lite till. Men iofs bra att jag vaknade oxå, eftersom jag har en del och stå i..

De snöar här idag och har snöat hele natta, är ca 4 minus grader så idag kan maninte klaga.

tar och drar mej upp till stallet snart och tar en tur. Sen skulle nog mammsen följa med hit och hjälpa mej bära undan den andra sängen. Fast lär nog ringa först och höra så den verkligen kommer idag, så jag inte behöver sova på soffan inatt, för den är inge bekväm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback