Fullt ös, medvetslös

Ja eller inte!

Vart ledig idag, o va ledig igår och är ledig imorrn :D

Igår så va jag ganska så bakis.....Jag och Fi satt hos henne på lördan o drack lite sen ner på bowlingens nattklubb. Vart väll lite väl mycke dricka för mej. Halkade hemåt innan dom stängde och har väll ett o annat blåmärke här o där, efter vissa vurpor i snön ha ha måste vart en syn för gudarna.
Jobbade först på dan och åt kanske inte så bra som man ska göra innan man intar alkohol, så de kan ju vara de berodde på att ja vart så full oxå. JA ja kostar och ligga på topp... Har en o annan lucka som behöver fyllas i! 

Idag har jag tvättat och städat lite. Sen hade jag tänkt ta en tur med Ari, men de kom lite annat emellan. Följde med S till Sågmyra på Lager 170 och sen till Insjön på Lager 70. Hittade en långhoodie och ett par jeans till Fi.
Så imorrn blir de en tur med Ari istället, och hoppas på att de är samma fina väder och temperatur då som de vart idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback