Todels

Igår var en fullspäckad dag..
Började dagen med jobb. Kompade ut strax innan 15 för att slippa stressa..
Ja va har jag nu vart ute på?

Jo jag har premiärstartat Joline =) alltså premiär i min regi så att säga.

Är supernöjd även om hon vart oplacerad. Men de blir ju fler lopp så klart. Hon var jätte duktig i loppet och hängde på bra. Men orkade inte hålla in i mål. Kusken som körde är en amatör som kört henne förut åt de gamla ägarna. Han tyckte hon travade mycket bättre nu än va hon gjort. Och de var ju positivt att höra=)
Var hemma igen i Rättvik strax innan 12 inatt, lastade ur och packade ur, iväg och lämnade hästsläpet sen hem till Charlie och rastade honom kom i säng strax innan 1 och upp idag och jobbat så jag är ganska trött. Men är ledig imorrn så då får jag vila lite.

 


Kommentarer
Postat av: Sandrah

jag såg loppet! Hon såg ut att kämpa på bra ändå ju!

Grattis till premiären! Vad kul att äntligen få komma ut och starta!

2010-12-28 @ 23:54:48
Postat av: Sandrah

Det går inte alls! Hahaha. Nej då, men det har ju varit så satans kallt så jag måste erkänna att hästarna fått vila ett bra ett tag. Det har mest blivit nån tur då och då. Men nu måste jag sätta igång på allvar innan hästkrakarna blir för gamla! :)

Tur de är grundtränade sedan de var små... så de åtminstone har den kondisen...då brukar man ju iaf kunna komma tillbaka...

Blir kul att följa er framöver!

2010-12-29 @ 15:51:55
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback