Jävla skitsnö..

Jävla skit gård, jävla allt!
Nu vill jag flytta, men hittar ju fan ingenstans att bo...

De har vräkt ner snö sen jag vet inte när inatt. Imorse när jag åkte till stallet hade de kommit ganska mycket. Men när jag vaknat till liv igen för andra gången har de kommit ännu mer. Dom har vart här och plogat av i halv 9 tiden. Men ändå körde jag fast på gården och de tog ett bra jävla tag innanjag kom upp :@
Nu står jag parkerad på vägen och tänker göra så även ikväll/natt när jag kommit hem från jobbet. För jag har inte tid och köra fast imorrn bitti när jag ska iväg och jobba.


Kommentarer
Postat av: annica

KLART DU FÅ VA ME Å KÄKA TACOS Å KOLLA PÅ FILM:)!!!!

2010-12-17 @ 12:14:51
Postat av: annica

klart det!!!

2010-12-18 @ 21:38:26
URL: http://annicass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback