Ice ice baby..

Åh my lord. När ska denna kyla ge med sej?? Jag vill inte ha så här kallt längre. Kan ju fan knappt va ute länge alls utan och frysa. Och för kallt för att träna hästarna är de oxå =( Tur dom har varann och en stor hage så får dom iaf röra på sej och valla runt varann, även om de kanske inte är mkt till träning för en häst som ska starta snart.. Och jag mår ju lite dåligt över att både hon och Ari inte kan tränas. Men mamma sa att till heljen ska de bli lite mildare igen så de är bara att hoppas på de så jag hinner ta en tur med var och en av dom under heljen.

Nu är de slut jobbat för denna vecka. Ja eller imorrn ska jag gäst spela eller jobba då på Rommes lunch trav. Behöver inte ta egen bil heller utan får åka med Åke som ska dit och köra och de passar så bra så denna gång kan jag åka med.

På kvällen imorrn är de julbord på bowlingen som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback