Tjugofemte augusti

De vart aldrig någon ombesiktning idag, hann lixom inte för jag var lite trött och sov lite länge.

Men jag har hunnit med annat. Har bl.a tvättat, klippt tass och öronhåren på Charlie. Sen har jag trostat min onda axel och värkande knän och kört en tur med Ari. Han var rätt pigg idag och de gick undan rejält på vissa ställen. När man sitter där i vagnen och de går utav bara sjutton, då önskar man verkligen man hade en hastightesmätare. Men jag ska köpa en ny cykeldator och koppla på vagnen.

Imorrn jobbar jag en sån där skit tur igen, sk delad tur och dom suger verkligen.

Nu blir de och titta på teve resten av kvällen innan de är dax för lite sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback