Tjo o tjim!

Idag är de lördag, för er som inte visste de ;D

Jag har jobbat extra både torsdag och fredag, och detta är min jobbar helj. Börjar kl 16 idag så jag fick lite sovmmorgon. Imorrn jobbar jag dag och slutar kl 13. Sen drar jag R & N te Blnge på Biltema igen för och köpa en spindelled till 940.

Annars går livet sin gilla gång eller va man kallar de. Hösten börjar krypa sej på. Kallare ute och mulet om de inte regnar. Men jag hoppas att de kommer lite fina höstdagar oxå.

Den 5:e september är de utställning i Högbo Sandviken, de blir den sista för våran del i år. Så Charlie ska få sitt bad samma vecka som den blir av, har jag riktig tur kan han kanske ta den i Siljan igen. Fast ska jag vara ärlig så skulle han redan nu behöva ett bad, han är otroligt lortig :S

Nä dax att göra ett ryck så man hinner me de man ska innan jobbet kallar.

Have a najs helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback