Sol strålande sol

Jajjamensan sol igår och sol idag. Ari har fått vara "naken" i hagen dom här dagarna, tror han tycker de är kanon skönt. Släpper ju en massa vinterpäls oxå, kan han rulla bästa han vill. Tog en ridtur idag och oj va han va pigg.

Imorrn har jag fått en extra tur, en kort tur 7,30-11
På torsdag har jag en extra tur 16-22

Har fått ihop lite extra timmar denna månad och än är de ju inte slut.

På fredag ska jag hoppa in på Romme och jobba och på måndag är de trav här hemma igen, och de har skett lite förändringar i personal styrkan :D fick jag reda på igår.
Så dessa två veckor har jag ganska fullspäckat på jobb schemat, förutom mitt jobb med mina turer och de jag tatt på mej extra och travet blir de inte ledigt förens söndag 25 april.. men jag jobbar ju inte enbart dagar så lite sovmorgon blir de ju.

Synd nog så jobbar jag kväll när de är "ridtravarträningen" denna månad så vi kan inte vara med då :´( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback