Lördag *Fy fan vilken natt*

Gaaah.
Var hemma från travet runt 23.30 tiden. Var kallt och blåsigt därborta, och lite strul några omstarter var de.

Satte mej och varvade ner vid datorn en stund när jag kom hem och strax efter midnatt la jag mej. Men kunde inte somna, kollade på klockan flera ggr, och sista gången jag kollade på den var hon 03.30 =(

Vid 05.30 ringde klockan så de var bara och masa sej upp, på med kläder, ut med Charlie och upp och släppa ut Ari. Hem och la mej igen, trodde att jag skulle tryna och sova som en gris på morgonen men inte då. Känner mej helt död. jobbar kväll idag och imorrn slutar jag kl 13, så de är ju inga långa pass på jobbet som tur är. Och ikväll somnar jag väll förhoppningsvis bra. Tänker nog ta ett glas vin eller två, man brukar ju sova bra på alkohol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback