Chance of plans.. maybe...

Ja de ser ut som jag kanske får byta och jobba dag imorgon istället. Lena ringde nyss och berättade att lilla Emilia som jag är gudmor åt, hade feber idag på dagiset. Hon var lite varm när dom kom hem oxå. Och eftersom de är Lenas dag att planera imorgon så ville hon förbereda mej att dom kanske ringer in mej eftersom jag har kvällen så får jag gå upp på dan + att de blir några extra timmar. Så jag har laddat kaffebryggaren brett mackor och ställer klockan som den brukar stå när jag ska jobba dag, gör allt som jag ska och ser om dom ringer.. Blir de inte så får jag lägga mej igen då bara..Ja naturligtvis åker jag ju till stallet oxå och släpper ut stora hjärtat och innan jag åker dit går ja ut med lilla hjärtat =)

Nu ska jag fortsätta kolla på Grey´s Anatomy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback