Annandag påsk

Idag har de vart en riktigt slö dag. Började med att vi sov till kl 10. Sen har jag tvättat lite. Upp till stallet och fixat, handlat lite. Sen har jag fördrivit mestadels av tiden i soffan. Har vart så seg, kände att jag behövde en dag med att bara göra ingenting! Skönt har de iaf vart =)

Imorrn om jag vaknar i skaplig tid, för nån klocka ska jag inte ställa, då ska jag åka och ombesikta bilen hade jag tänkt. Sen om vädret och orken tillåter ta en tur med Ari. Annars har jag inge planerat.



Btw... En kompis till mej vart av med 3 st Xenon extra lysen natten till idag. Tips emottages tacksamt och de utlovas en hittelön om de leder till konkreta namnförslag och att lysena kommer tebax!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback