Sista september

Jihaaa, ledig tills nästa onsdag nu då :D

Har jobbat halva dan idag, sen på eftermiddagen hade vi en tandvårdsutbildning i 3 timmar. Shit asså va drygt de är och sitta still och lyssna, trots att de inte är så lång tid. Vart så trött och jag var inte den enda. Vi fick en paus, och vi trodde vi skulle få lite kaffe... Men ack va vi bedrog oss.. Vi fick Frukt!! Aja de va ju iofs gott, men en uppiggande kopp hade ju inte setat helt fel.
Gissa om man fick se hemska bilder, om man inte sköter sina tänder, så kan de gå som dom visade.. Ja jag har ju alltid vart rädd om mina tänder, men efter idag vette fan om man inte tänker till både en och två gånger. Så tänk på att borsta noga, men inte för hårt, använd en mjuk tandborste, va noga med att göra rent mellan tänderna med typ tandtråd eller stickor. Skjut inte upp tandläkar besök, utan försök besök dom med jämna mellanrum. För även om ett besök kan vara dyrt, kan de bli ännu dyrare när du står där och tänderna inte går att fixa.. Så nu har jag fått de sagt oxå :D

Förkylningen är väll varken sämre eller bättre sen igår. Få se om den bryter ut mer till imorrn eller om den tänker hålla sej så här.
Fryser lite och har precis druckit en kopp the´. Men har inte fått upp värmen nå än direkt.
Så klockan 21, när de blir säsongspremiär av Grey´s Anatomy, blir de nog en kopp till, och krypa under en varm filt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback