Onsda

Jobbat idag, sen hade jag tänkt en vända med Ari, men de vart inte så. Har vart förbi mamma nu på kvällen, syrran kom med buss från Falun på eftermiddagen. Vi fikade lite och jag fick 2 st paket.

Igår var jag ledig, åkte till Blnge på dan. Fixade naglarna och innan de var jag in en snabbvända på Biltema. Köpte nya mattor till nybilen, eftersom de inte fanns några sånna i. Var även in på Lidl och köpte lite hundfoder.

Imorrn bär de av till Hälsingland och Edsbyn. Är begravning på min mormor. Åker i 11 tiden och få se när vi kommer hem på kvällen. Charlie får följa med och de blir första gången han åker i nya bilen, så jag hoppas han ska trivas.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Fyller du år? I så fall GRATTIS!

2009-09-24 @ 17:41:09
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback