Fredag 25:e september

Ja detta är då den mest värdelösa och tråkigaste födelsedag jag vart med om hittills i mitt nu 33 åriga liv.. Började till och med grina när jag pratade med Linda för ett tag sen.

Men hoppas på att morgondagen blir desto bättre och att vi får de skoj på kvällen. Åt helvete med alla självupptagna människor!!

Åkte själv till Borlänge på eftermiddagen och köpte en vinge till bilen. Helt ny och därmed olackad så nu ska den lackas och så ska de fixas fästen så den kommer upp. Var in på Biltema igen och köpte fäste för extralysena, sån som man sätter bakom nummerplåten. Köpte med andra ord såna saker som jag vill ha/behöver!
Sen vart de ett stopp på drive in på Max. Efter de när jag var mätt..Kanske inte direkt belåten, så var jag in på ICA Maxi och handlade lite innan jag styrde kosan hemåt. Åkte över Falun hem för jag tycker Blnge-Rvik vägen är så tråkig.
Såg avspärningarna som polisen gjort i Bertilsbo, och de var bra stort som var avspärrat. Fick rysningar när jag åkte förbi, och tänkte för mej själv att där inne nånstans har de legat en död människa i flera dygn, ja kanske rent utav veckor...

Nä nu orkar jag inte svamla nå mer för idag!


Kommentarer
Postat av: dorran

du vet väl att du kan ju höra av dej när du åker till borlänge så hänger jag på:)!..mmmm dom där avspärrningarna e riktigt läskiga..e ju bara ett par hundra meter i från där vi brukar vara i stugan..huvva...kram

2009-09-27 @ 08:56:55
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback