090913 Söndag

Då var de snart ny vecka igen då.

Idag tog jag sovmorgon, skönt som bara den. Körde Ari en tur på skogen oxå. Väl hemma igen, torkade jag ur nya bilen, va inte så fräscht srädat efter förra ägaren, ska dammsuga ur den nån dag oxå, för de är fullt med hundhår, oxå efter förra ägaren. Annars är jag toppen nöjd med bilen. Har plockat ur 940`n på kablar och stereo och tatt ner extra lysena. Nu är de bara lite smått som ska ur den sen är den väll klar för att säljas. Hade tänkt och börja få in kablarna i nya bilen för stereon, men orkade inte mer idag, sen fick jag så ont i ryggen. Men kommer ju fler dagar, hinner kanske hålla på lite imorrn eftermiddag när travet är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback