090911

8 år sen WTC idag..

Nu är de äntligen helj, och jag är 3 ledig. Fast på måndag är de lunchtrav här som jag ska jobba på.
Har inga planer inför heljen....Förutom en vilja, jag har nämligen hittat en bil, en typisk Monica bil. Vill ha! Problemet är att den finns ca 32 mil bort =( inte direkt i gramkommunen. Och jag har ingensom kan följa(tror jag) Visst kan jag åka själv, men hur sjutton ska jag kunna köra 2 bilar hem om de skulle bli en affär?
Hmm ja hur gör man?!

Har plockat lite här hemma efter jobbet, sånt som jag skulle gjort för längesen, men som har blivit "jag gör de sen" men nu har de iaf kommit undan. Ska slänga lite saker när jag åker till stallet sen, lite burkar och gamla glödlampor och liknande.  Ska även och handla lite. Sen är de bara och hoppas de är nå bra på teven ikväll som man kan fördriva tiden med till de är dax för att sova.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback