090909

Hmm va sjutton ska jag skriva om idag då?! Har jobbat idag. Sen fick jag ett lass med hö.
Har så förbaskat ont i ryggen, haft de ett par dar och de blir bara värre.. =(

Har fått reda på datum för begravningen nu och de blir dan innan jag fyller år, alltså den 24:e september. Har lämnat in ledighet för den dan.

Har kommit på en tatuering jag vill göra, helst imorrn.. Ska försöka ringa och boka tid, för antagligen lär de va väntetid. Men har inte bestämt mej ännu vart nånstans jag ska göra den.. Ja jag menar jag vet vart den ska sitta nånstans på mej och jag vet vad jag ska göra. Men de finna ju så många olika tatuerare... Så om du har bra/dålig erfarenhet av nån så lämna gärna en kommentar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback