tisda

Jobbat idag och de har gått bra.

Har tvättstugan och har sista maskinen i. Den är klar om en stund, sen ska jag ner till Fi en vända, snacka lite och ta en kopp kaffe. 

Ikväll är de en massa bra på teven igen, så från kl 20 fram till 23 så är de soffläge som gäller. Ev till och med sängläge när de sista programmet går. Har inte sovit så bra inatt, har sina orsaker. Tänk att man ska ligga och fundera så mycket när man ska försöka sova. Men jag säger som mamma bruka säja till mej när jag var mindre; Man Får Den Sömn Man Behöver...
Eller kanske sova kan man gö när man blir pensionär, fast jag vet, att som pensionär sover man inte mycket, ja inte för att jjag nu är en sån, men jag jobbar ju med såna så jag om nån borde ju veta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback