Söndag nu atte då.

Kom hem strax innan 7 imorse.
La mej och sov nån timme till, eftersom de inte blev så många timmars sömn inatt.
Käkade lite sen frukost sen åkte jag till stallet, gjorde iordning sen tog jag en tur med Ari på skogen. Mötte 2 jägare, så jag var ju bara tvungen och fråga omman skulle passa sej för och bli skjuten. men dom sa att de inte är någon fara alls.. Idag var dom ute och jagade hare.
Började regna lagomt när jag lämnade stallet, och de regnar fortfarande. Så därför fick Ari stå inne efter körturen.
Har nyss duschat lite. Ska åka till stallet om ca en timme och fodra kväll, sen blir de en kväll i soffan, med lite gott och titta på teve..
Imorrn är de jobb igen som gäller. Och så ska jag hämta ut min nylackade vinge, som jag egentligen skulle hämtat i fredas, men glömde de då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback