Onsdag

Jaha då har man jobbat idag då efter 6 dagars ledighet.

Men har vart en bra dag, och jag har setat med ett litet leende på läpparna nästan hela dagen.. Har fått så söta och roliga mess, så dagen har gått kanon fort. Få se om den går lika fort imorrn...
Nu under kvällen har jag oxå fått le en massa, mer mess och även ett samtal.. ;)

Blir strax sängen för min del, känner mej otroligt trött nu.

Igår min sista dag av denna långledighet, var de dax och tvätta lite. Körde även ett snabb jobb med Ari och han kändes fin.

Ska försöka ta mej ork och köra han imorrn igen efter jobbet.

Nä nu ska jag fixa lite innan de är dax och sova..


Kommentarer
Postat av: Linda

Men nu verkar det ha hänt något roligt=)?

2009-10-08 @ 08:06:46
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback