Måndag igen då...

Hmm hoppsan, var några dar sen jag skrev sist...

Har vart marknad här i heljen, gick en sväng på lördan, och på kvällen jobbade jag på travet. Var svinkallt då och kan säga att vinterkläderna satt inte i vägen.
På lördagen, höll jag mej mest inomhus, var minusgrader på morgonen på eftermiddagen började de att regna. På kvällen kom Lena hit, vi delade en pizza och drack lite cider. Sen knatade vi ner på bowlingen. Hon åkte hem i 00:30 tiden, men jag stannade kvar tills de stängde, sen följde jag med några på efterfest. Så jag kom väll hem i 5 tiden på söndag morgon.
Igår söndag var en riktigt seg dag. Men träffade Sofie ett par timmar på eftermiddagen, fikade lite och snackade en massa =)

Idag måndag har jag vart me på lunch trav till Romme. Fi´s Lillen startade i sista loppet och vart 7:a, gick även bra för stallkamraten Brolle som knep en 4:e plats efter och ha lett från start..
Nu sitter jaghätt och segar bara. Imorrn är de sista dagen på min ljuva ledighet, då ska jag tvätta igen, sen blir de en tur med Ari, funderar på och köra lite på banan då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback