Lördag

Idag är de ruskigt höst väder. De var vitt i Boda när jag passerade där vid 11 tiden. Igår kväll när jag begav mej iväg, mötte jag snön på samma ställe. Var lite nervös då jag fortfarande åker med sommardäck. Men igår var jag iaf upp till Annica på dan och lånade med mej domkraften, så jag ska byta nån dag när orken faller på och de inte är så ruggigt ute.

Ja jag har alltså sovit borta inatt. Hade en mysig fredag i trevligt sällskap. Vi käkade tacos, kikade på teve och hade de allmämt mysigt.
Snälla Sofie hjälpte mej och rastade Charlie igår kväll och imorse, släppte hon ut Ari och gav han mat, sen var hon och rastade Charlie igen. Skönt och behöva stressa hem för en gångs skull... Jätte tack för hjälpen Fi =)

Få se vad som händer ikväll. Nu ska jag bara slöa och titta lite på trav.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ooo lalaAA=)



Ja kommer till rättvik idag nån gång bara ja kan köra bil och åker hem imorn, kanske ska ses?

2009-10-25 @ 10:57:55
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback