Freda 30 oktober 09

Idag fyller min mamma år. Grattis till dej =)
Hon bjöd mej och Sofie på mat, så vi har vart på Fricks och smaskat lite paj. Innan de var vi på bolaget, på Hemköp och sen och köpte blommor.

När jag kommit hem från Fi såg jag att min pappa ringt. Jag har inte pratat med honom på flera år. Så jag tog och ringde upp honom. Han hade nå tråkigt och berätta, de visade sej att min farmor hade gått bort i måndas =( Vi pratade ett bra tag om allt möjligt. Så få se nu när begravningen blir så kanske de blir en 35 mils resa till Östersund. Men känns faktiskt som jag vill åka upp. Kan ju hända man får lite mer kontakt med släkten där uppe nu.

Annars blir de en lugn kväll, har precis öppnat en öl, ska kika på idol. Imorrn kväll då ska jag Sofie och kanske nån till bowla, har bokat bana till kl 21. Så då blir de nog och ta en o annan cider och öl till oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback