Lördan

Helj igen då. Och jag har totalt tappat intresset för stunden att blogga. Tycker de mest känns som upprepningar de jag skriver..
Men uppdaterar lite för er få som läser...
Jobbat hela veckan, och igår kväll åkte jag till Borlänge för och jobba på travet där. Ganska trött och seg idag. Har inga planer för kvällen. Jag och Linda hade funderingar på att gå på nån pub i Falun, dricka lite, snacka  och kolla på folk. Men de är ju som vanligt att man måste ha nån som kör, och de problemet tycks inte lösa sej.

Var iaf förbi min hyresvärd i torsdags och hämtade ut lite pengar från årets gräsklippning.
Till veckan måste jag åka och fixa mina naglar, för nu är dom inte snygga kan jag lova. Är ledig på torsdag så jag hoppas verkligen de finns tid då.

Pratade med min kusin från Östersund på FB i veckan. Känns jätte skoj och fått lite kontakt. Han tyckte att jag ska komma upp på begravningen av Farmor den 11 december, jag får bo hos han och hans familj om jag vill. Charlie var välkommen att följa med han oxå. Så nu försöker jag få tag i nån som kan va hästskötare medans jag åker bort. Och de är ju inte de lättaste kan jag lova. Men jag hoppas de löser sig, för jag känner verkligen att jag vill åka. Tänkte åka på torsdagen och åka hem på lördagen, så isf blir de och stanna borta i 2 nätter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback