Fuuck

Data krasch i kommunens servrar, enligt rykten 6 st...Allt började i fredas em, så när vi kom på jobbet på måndan lät de som de skulle fixas under dagen, men de vart inte så, hade samma hopp när man klev innanför dörrarna både tisdag och onsdag, men lika besviken varje gång. Sen igår em då beordrade chefen in mej för idag...
Vilket innebär mer jobb för oss som planerar, vi får planera "manuellt" eftersom data programmet vi använder oss är borta... Skulle vart ledig idag, men fick lov och byta bort så jag är ledig på lördan. Måste även jobba extra på måndan då de är min lediga dag. Vilket är jätte jobbigt då jag redan jobbar heltid och man har ju inte alltför många lediga dar. Dessutom har jag ju faktiskt ett liv utanför jobbdörrarna.


Och idag fick vi reda på att vårat program inte kommer fixas denna vecka. Så de är bara och hoppas de kommer igång under början av nästa vecka, för jag vet inte hur mycket jag orkar jobba extra.
Hade beställt tid för och fixa mina naglar idag, men de fick ju ombokas, bokade in en ny tiud för måndan, mennu måste jag omboka den me. Vette fasiken när jag kommer kunna göra dom.


Kommentarer
Postat av: dorran

hej!

Det var "tändkassetten" som fick lov att bytas ut!

snabbt fixat men dyrt:(

2009-11-27 @ 06:24:42
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback