Boooring

Fy fan vilket skit väder, de börja snöa igår kväll och var några minus grader, härligt. Men idag är de varm grader så nu är de snö blandat regn och allmänt trist =(

Jag har sovit borta inatt, vart bortbjuden på några öl i trevligt sällskap, va inte norröver som jag brukar kunna dra iväg. Utan på mycket närmare avstånd. Vi drack som sagt lite öl och pratade en massa. Och de har inte blivit många timmars sömn inatt inte ;D så jag är verkligen seg och trött. Funderar allvarligt på och lägga mej och vila. Finns lixom inte mycket annat och göra, för ute i rusket vill man ju inte vara.

S har iaf vart här och hjälpt mej byta batteri, och de funkade bra. Så nu kan jag sälja 940 om de är nån som är intresserad eller kanske vet nån som är de?! Vi kollade även på höger fram fälg på V70´n och de visade sej vara små sprickor till bult hålen. Så nu blir de att köpa en ny fälg. För de är antagligen de som gör att bultarna skruvar upp sej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback