1:a advent 091129

Söndag idag. Har vart en lugn helj. Igår sov jag till 11:20 och idag vaknade jag av telefonen 10:45, hade inte den ringt hade jag med all sannolikhet sovit längre. Snacka om att man är trött och behöver sömn om man sover så länge 2 dar i rad. Men de har ju vart en tuff vecka oxå.

Idag har jag ridit lektion igen med Ari igen. går bättre och bättre för varje gång, men de blir tuffare och tuffare oxå. Jag lovar imorrn kommer jag ha sån träningsvärk så jag inte kan gå. Vi fick nämligen rida och trava utan stigbyglar, ja inte hela lektionen då, tack och lov, men ett bra tag på slutet.. Ari lär nog va lika mör som mej..

Imorrn är de min lediga dag egentligen på schemat, men som sagt data kraschen i kommunen gör ju så att jag måste jobba.. Men de är bara och hoppas att de fixas under veckan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback