Update

Ja var som sagt och träffade en läkare tidigare idag. Han klämde och kände vände och vred på knäet. Han trodde att nånting inuti fått sej en rejäl smäll. Vart även röntgad 6 olika vinklar. Men de visade inget så de var iaf inga skelett skador. Är jag inte bättre om en vecka ska jag höra av mej igen. För just nu gör smärtan att musklerna spänner sej så om en vecka kan de antingen vara bra eller bättre eller så ser man på ett annat sätt då hur de är.. Aja jag har svårt att återberätta.
Fick ett stödbandage som jag ska ha på mej, en sk tubifast. Ska inte anstränga mej i onödan utan ta de lugnt och känna efter hur mycket jag orkar och så. Så de blir inga långpromenader med Charlie och Ari får typ vila sej i form..



(Nej, de är inte mitt knä :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback