Torsdag

Grrrr nu är jag riktigt arg på "idioterna" i stallet alltså..
Imorse när jag kom upp, var de låst precis som de ska vara. Men de lyste, i den delen som Ari står i naturligtvis. Och så har dom vart in i sel/sadelkammaren och lämnat olåst efter sej. Känns som dom gjort de bara för att jävlas. Ja menar är de natt ska väll inte hästarna behöva ha lyset på, och även om vi låser in till själva stallet så ska man ju låsa in till där vi har våra grejer. Funderar om jag ska skriva en lapp nu igen till dom, men då tar de väll hus i helsike igen. Vet inte hur jag ska bete mej för att få bort dom. Hur jag ska få dom och sluta jävlas oxch göra som dom vill.. Någon som har ett förslag kanske??



Idag är jag ledig och tvättar lite. Sen ska jag till stallet och köra en sväng.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!, jag vet inte vad jag har gjort me foten men ont som fan gör det!!

hur e det me dej då?

2009-05-28 @ 22:02:34
Postat av: dorran

Hej!jag vet inte va jag har gjort men ont som fan gör det hela tiden oavsett om jag vilar eller går:(

hur e det me dej då?

2009-05-28 @ 22:04:12
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback