Torsdag 090507

Gaaah vilken jobbig dag.

Och inte nog med de så råkade jag ut för världens oväder igen när jag var ute och körde Ari. Lagomt när jag kommit ut så börja de spöregna. beslutade mej för att vända vid Springkällan. Och tur var väll de, för de blixtra till som bara den, och sen börja de åska oxå. Väl hemma i stallet så kom de hagel. Både jag och Ari var dyngsura. Sen kom jag ju på att datorn stog på och moden och teve boxern inte urdragna. Så jag stressade som bara den för att åka hem och kolla så att de inte gått sönder i åskvädret eftersom de inträffade förra sommaren. Men denna gången hade jag turen på min sida så de hade inte pajjat.

Ska strax ta mej en varmdusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback