Onsdag

Löne dag idag.. Tur man har jobbat så man inte kunna gjort av me nå.. Hehe ja räkningarna har ju dragits och imorrn ska jag och betala hyran.

Har träffat S och han har hjälpt mej svetsa fästet till vagnen så imorrn kan jag köra igen =)
Är ledig då, och då ska de sovas, tvättas och tränas häst.

Känner mej ruskigt irriterad. Drygt psykist. Allra helst på jobbet. Sen har vi ju "idioterna" i stallet som bara tar för sej mer och mer.. Fick även höra förra veckan att dom anklagade mej för och stjäla!!! För de första så stjäl jag inte.. och för de andra så om jag skulle komma på den idee´n så skulle jag ju inte ta från nån i mitt eget stall. Ett gammalt äckligt western träns, som inte ens passar min häst, och som jag inte skulle ha användning för. Sälja de, hmm javisst men hur mycket kan de vara värt då. Nä tack brott lönar sej inte, så tro nu inte att jag stjäl. ill jag ha nå så köper jag de själv, så de så. Däremot tror jag att dom stjäl, många som säjer de.. Så antagligen anklagar dom andra för sånt, för är de inte så man säjer.... Att genom sej själv känner man andra.
Önskar verkligen dom kunde ta sitt pick och pack och bara dra långt långt härifrån. Aldrig mer komma tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback