Lördag

Har inte haft tid att skriva nå tidigare idag. Först har jag jobbat, sen har jag plockat fram lite grejer tills imorrn och borstat Charlie. Nu på kvällen har jag vart hos S i några timmar, käkat lite gott och kollat teve bara. Nu sitter jag här med en öl och varvar ner lite, pirrar lite i magen inför morgon dagen...
Blir en lång dag imorgon, går upp tidigt och åker upp och släpper ut Ar i och mockar och gör allt iordning, sen hem käka frukost, dricka kaffe och kke borsta lurven en sista gång innan vi åker upp till körhallen. Börjar ju kl 9 där och jag tänkte åka upp i tid så Charlie kan kolla in allt.

Nu ska jag surfa vidare en stund innan de är sängdax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback