Lördag

God Morgon!!
Sitter på jobbet, är lite trött, men hoppas på att jag ska bli piggare. 
Gårdagen var mycket bättre än torsdagen, de blir inte som de sas på torsdagen när jag vart så deppig utan vi får göra som vi la fram som förslag, tack och lov =) 

Igår var de lunchtrav här, så jag jobbade givetvis där, de var mulet till en början men sen sprack de upp och solen tittade fram, så härligt så.

Få se till kvällen om jag, Krister och Emmelie ska hitta på nåt, vi tänkte bowla lite, men de fanns inga banor ledig, men vi hoppas att de är nån som avbokar under dagen. Få se om man tar sej nån öl oxå, skule vara kul och göra nå för en gångs skull, var ett tag sen jag var ut nu och jag är ju ledig både imorrn och på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback