Tisdag

Idag firar vi "lilla" Charlie som fyller 16 månader =)

De har regnat inatt och även imorse när jag var och släppte ut Ari. Skönt med lite regn, de behövdes. Men hoppas de får vara uppehåll nu  när de blir trav. Annars är de väll bara att dra på sej dom snygga oranga regnkläderna då.. Ha ha.

Hade tänkt och klippe lite gräs efter travet, men om de fortf är blöt går ju inte de. Så då får de bli en tur med Ari till kvällningen istället. Och hoppas på att de går att klippa imorrn istället.



Kommentarer
Postat av: dorran

mm...japp japp vi får hoppas det bästa till lördan,

ja fast igentligen så e det ju bara skillnad på timmarna 100-75% nu går jag ju 7-16 el 14-21,30 .

Annars så typ 7,30-14 el 16-21 så ( men jag måste ju gnälla lite oxå);)

nej nu ska jag diska lite å sen ska jag bege mej till Rättvik å lämna hunden hos mamma!

vi pker ner till karlstad vid elva å ska på ZZTOP.!

ha de bra så får du höra av dej när du vet hur det blir..

2009-06-03 @ 06:06:24
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback