Onsdag

Jaha va ska jag skriva idag då..?
Har jobbat, gått bra. Var på promenad me en farbror och han ville på Fricks och fika så han bjöd på kaffe och så fick jag välja vad jag ville så de vart ett glasswienerbröd till.
Har tvättstugan och så har jag dammsugit av lite. Kör Ari imorrn tänkte jag.

Har vart skumt väder hela dan här. Ena stunden har solen skinit i nästa har de regnat och även haglat lite. Och blåser en hel del. Blixtrade även till alldeles när jag skulle till att åka hem efter jobbet, så jag trodde de skulle bli oväder, men än har inget hänt...

Kommentarer
Postat av: dorran

hej! viklet jävla tryck det va på gubbarna i går:) rocka så skägget for;)...det blir kanon bra att vi åker vid sju på lördag! få se om jag får skjuts upp till rättvik eller om ni svänger förbi här men det visar sig!!!

nu ska jag till rättvik å hämta hunden!

2009-06-04 @ 10:02:07
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kikar in och säger hej på dig=)

Kram

2009-06-04 @ 11:58:13
URL: http://www.nogg.se/pigglet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback