Onsdag

Idag har jag fått lite gjort. Började med en sovmorgon till kvart över 10. Skönt värre. Har tvättat en massa och kunnat ha de ute på tork =) Klippt alla gräsmattor, tog ca 2 timmar. Sen träffade jag S en sväng. Var på klubben drack lite kaffe sen hade dom grillkväll där så jag åt en burgare.
Åkte sen upp till stallet och körde Ari en vända. Annica kikade förbi en sväng.

Imorgon är de dubbeljobb, först på mitt vanliga jobb, sen är de midnattstrav här så då ska jag jobba där. Hoppas de inte drar ut på tiden eftersom jag ska hem och sova för jag börjar ju jobba halv 8 på fredan. Sen blir de lite vila innan vi drar igång med partandet.
Syrran kommer imorrn med buss 16;15 ca. Då ska vi och handla lite innan vi åker hem.

Ja de var nog allt jag hade att skiva för idag.

Bara och hoppas detta fina väder håller i sej så vi slipper ha den typiska "svenska midsommaren"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback