Måndag

Sol idag så har man vart inne hela dan nästan. Och nu är jag för trött för och gå ut. Har fått nackspärr oxå, och de gör så jäkla ont =(

Igår var en ren slö dag. Började med att ta en lång sovmorgon, hör och häpna, jag vaknade 11:25 utan att ha vaknat till en enda gång.. Ja förutom att jag klev upp och åkte och tog ut Ari då. Men konstigt nog så fick jag inte panik när jag vaknade. Måste vart otroligt trött eftersom jag kunde sova så länge.
På kvällen körde jag Ari en sväng. Sen kollade jag på film på kvällen.

Idag har jag än så länge bara jobbat och de blir inte mycket mer gjort än så idag, skulle kunna gå och sova nu men då kan jag nog inte sova ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback