Lördag *midsommardagen*

Nu är jag trött. Vart inte så mycket sömn inatt. Vi satt här igår och festade först grillade vi lite och de var smaskens. Sen kom de hit en kompis till syrran från Falun som skulle ut med oss. Linda dök även hin upp senare, kom ganska sent. Vi gick ner till bowlingen och där va de mycket folk. Skoj som fan men kvällen tog slut alltför fort. Vi åkte hem till mej och hade lite efterfest här. Kom i säng i 5 tiden imorse. Låg 4 st i min dubbel säng, men de gick de oxå. Vaknade i 10 tiden. Vissa av oss mådde bra, andra inte. Åkte upp till travet och tog med mej Charlie och kollade på Maharajah och träffade även Fi och Peter där.
Plockat undan lite sen gårdagen. Syrran och hennes kompis åkte hem i 19 tiden. Jag vart så sugen på grillade majskolvar så jag åkte och handlade lite och även ett paket glass. Tänk att man ska behöva va så sugen på så mycket dan efter.

Skönt att de är söndag imorrn så man får en dag till ledigt innan ny arbetsvecka. Ska sova ut lite, sen blir de och köra Ari nån gång under dagen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback