Fredag *Midsommarafton*

God morgon världen!
Jag är trött. Ap trött. Önskade jag fick ligga kvar i sängen. Men icke. Jobbade först igår på dan sen hämtade jag syrran från bussen runt 16:20 tiden. Var och handlade sen och köpte oss en varsin pizza innan vi åkte hem. Strax innan 19 tiden drog jag iväg igen. Först och ta in Ari och vidare över till travet. Blött blött. Började och regna redan vid 13 tiden på dan. Sen höll de i sej hela kvällen/natten och regnar fortfarande.
Travet var slut runt halv 1 inatt så då var de bara att bege sej hem, gå en sväng med Charlie och sen krypa till sängs. Men inte fan kunde jag somna heller =( inte direkt iaf tog väll nån timme. Så efter jobbet idag så måste jag bara vila ett par timmar, för annars orkar jag nog inte med kvällen. Dessutom måste jag jobba på dag travet imorrn oxå. Fanns ingen att få tag i istället för mej.

Nu ska jag jobba på lite.

Ha en trevlig midsommar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback