Tisdag

Är så trött idag..
Travet höll på till strax innan 22:30. Sen förbi stallet och ta in Ari. Hem ut med Charlie in i duschen. La mej, surfade en stund innan jag stängde av runt 24.
Ikväll måste jag försöka komma i säng i tid.
Hoppas även på uppehållsväder, för gräsmattan måste klippas, börjar se ut som en djungel utanför nu.
Efter idag har jag bara 4 dagar kvar innan jag får semester =)

Ja just ja, jag och Linda var ju iväg till Borlänge i lördas. Har ju inte sagt vad vi gjorde där... Vi förlängde naglarna och jag är jätte nöjd. L har ju gjort de förut så nu bygger dom på hennes "original" naglar, medan jag gjorde en förlängning direkt, och efter ett par ggr kommer dom nog bygga på mina egna  mina oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback