Onsdan

Sov till 10:45 idag, vart väckt av telefonen..

Har vart o fixat och gjort iordning i stallet, klippt gräs i 1 timme. Nu ska jag strax dra ett varv med dammsugaren. Sen stoppa i mej lite käk.
Åker till Falun till kvällen och träffar syster och går ner på stan för och kolla in lite bilar på crusingen.
Hade först tänkt festa och skaffa chaffis dit men kände att de kommer bli så mycket festande ändå + att jag ska till tandläkaren imorrn och har absolut ingen lust attt ligga där och va bakis. Har heller ingen lust att avboka tiden för jag har skjutit upp den i si sådär 1½ år nu.. pga varje gång jag fått tid så har jag jobbat, men sista gången va jag så smart och sa till om att få en tid på min semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback